יובא לאישור הממשלה: מיגון רחב היקף באשקלון

    אבי יעקב 2 Comment on יובא לאישור הממשלה: מיגון רחב היקף באשקלון

    התחדשות עירונית וחיזוק החוסן הלאומי אזרחי: ממשלת ישראל תמגן את אשקלון בעלות של מאות מיליוני ש"ח. נתניהו: "אין הנחות כשזה מגיע לביטחון אזרחי ישראל". סמוטריץ': "צעד חשוב ומשמעותי שיביא להוספת ביטחון וחוסן לאומי". גולדקנופף: "בשורה לתושבי אשקלון". ראש העיר: "מנוף משמעותי לעשיית צדק מיגוני וצדק חברתי"

    צילום: pikiwiki
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקרוב תובא לאישור בממשלה החלטת ממשלה בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, במסגרתה תגובש תכנית לעיר אשקלון בהיקף של מאות מיליוני ש"ח. מטרת התכנית היא לקדם התחדשות עירונית משמעותית בעיר אשקלון שתביא לחידוש המרקם הוותיק של העיר תוך מיגון מירבי לתושבי העיר. ההחלטה היא חלק מתכנית רחבה לחיזוק הביטחון והחוסן הלאומי אזרחי בעיר אשקלון. ההחלטה תביא לשינוי פני העיר, תוך שמירה וביסוס מעמדה של העיר כמובילה, צומחת ומתחדשת.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הבטחנו וקיימנו – וזאת רק ההתחלה. אין הנחות כשזה מגיע לביטחון אזרחי ישראל – אנחנו מביאים, כשלב ראשון, תקציב משמעותי למיגון ופיתוח העיר אשקלון. התקציב לא רק יאפשר מיגון, הוא גם ישחרר תכניות להתחדשות עירונית. אני רוצה להודות לראש עיריית אשקלון תומר גלאם על העבודה המסורה למען התושבים, לשר האוצר ואנשי משרדו ולשר הבינוי והשיכון ואנשי משרדו – על המשימה החשובה הזאת".

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ': ״עומדים לצד העיר אשקלון. כפי שהתחייבתי לראש העיר תומר גלאם, אני עומד לצידו ולצד תושביו. בעל כרחם תושבי אשקלון הצטרפו לחזית בדרום וממשלת ישראל מחויבת לביטחונם ולחוסנם של תושבי העיר. אנחנו מקבלים החלטה שמחזקת את העיר אשקלון, תורמת למיגונה ופיתוחה, בד בבד עם שמירה על אופיה של העיר. קידום התחדשות עירונית והוספת המיגון בעיר זהו צעד חשוב ומשמעותי שיביא להוספת ביטחון וחוסן לאומי אזרחי. ממשיכים לעבוד למען אזרחי ישראל ולחזק את הביטחון הלאומי והאזרחי״.

    שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף: ״ההחלטה שתובא לאישור בראשון, הינה בשורה לתושבי אשקלון. בשנים הקרובות יועברו מאות מיליוני שקלים לטובת סבסוד ותמרוץ פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר ועשרות מיליוני שקלים עבור בניית מוסדות ציבור. חובתינו המוסרית והלאומית לעשות כל שניתן על מנת לדאוג לאיכות חייהם של תושבי אשקלון. קידום וביצוע התחדשות עירונית בעיר תחזק את המבנים, תשדרג את התשתיות, תשפר את הדרכים ותמגן את המבנים עבור התושבים הוותיקים והחדשים, ההחלטה שהבאנו הינה צעד משמעותי בשמירה על ביטחונם ורווחתם״.

    ראש העיר אשקלון תומר גלאם: "התחדשות עירונית היא מנוף משמעותי לעשיית צדק מיגוני וצדק חברתי המגיעים לתושבי אשקלון לאחר למעלה מעשור של עמידה איתנה בחזית הטרור. בעזרת התוכנית שהובלנו ביחד עם משרד ראש הממשלה, שר האוצר ושר השיכון נוכל לקדם באופן אחראי ומהיר יותר מיזמים של התחדשות עירונית ולהביא לתושבים בשכונות הוותיקות בשורה של ממש בתחום כך שיוכלו ליהנות מסביבת מגורים חדשה, נעימה, מתקדמת ובעיקר – בטוחה ומוגנת יותר. נמשיך להיאבק למען מיגון השכונות הוותיקות והטבות כלכליות לתושבי העיר – המגיעים להם בזכות ולא בחסד".



    2 תגובות

    מיין תגובות